Quest Software primește premiul Confirmit ACE 2018 pentru Excelență în Customer Care

Ce-a de-a 13-a ediție a Premiilor ACE recunoaște meritele companiilor în implementarea de programe inovatoare pentru performanță în Customer Care

Aliso Viejo, CA, 17 mai 2018 - Quest Software, furnizor mondial de software pentru sisteme de management si securitate, a anuntat astazi ca a castigat premiul Confirmit ACE  2018  (Achievement in Excellence) in categoria Voice of the Customer. Această onoare demonstrează angajamentul excepțional al Quest și abordarea sa unică de a oferi o experiență excelentă în Customer Care clienților săi.

Înființat în 2005, programul Confirmit ACE Awards premiază dedicarea companiilor și contribuția lor distinctă la atingerea excelenței în Customer Care. În calitate de câștigător pentru al 9-a an consecutiv, Quest a demonstrat ca poate implementa cu succes rigorile programului Vocea Clientului și că reușește să-și îmbunătățească activitatea ascultând atent cerințele clienților. Quest a obținut Premiul Confirmit ACE pe baza angajamentului său de a analiza activ și de a acționa după feedbackul primit de la clienți - toate acestea pentru a asigura o viziune holistică asupra experienței lor în ceea ce privește suportul, serviciul pentru clienți și licențierea.

"Avem o cultură a serviciilor inovatoare pentru clienți aici la Quest și fiind declarați an de an câștigători Confirmit ACE este o confirmare a valorii pe care dorim să o creăm în furnizarea unei experiențe excelente a clienților cu brandul", a declarat Jerid Johnson, Sr. Director, Worldwide Tech Support, Quest Support & Services Operations.

"Programul nostru Voice of the Customer susține angajamentul nostru continuu de a îmbunătăți experiența generală a clienților, care va ajuta la creșterea afacerilor lor", a mai mentionat Jerid Johnson.