Echipa de implementare și suport Q-East Software este formată din specialiști cu un nivel avansat de experiență, certificați în cele mai cunoscute tehnologii.
Echipa noastră oferă standarde de suport de tip „LEVEL 2” pentru orice tip de implementări, totul pentru ca organizația client să beneficieze de acces la soluții rapide si proactive.
Certificările permit implementarea și managementul soluțiilor pentru:
- Management, diagnostic şi monitorizare de baze de date;
- Managementul centralizat al sistemelor;
- Management, diagnostic şi monitorizare de aplicaţii Java şi .NET;
- Integrare de date şi replicare de baze de date;
- Audit şi conformitate pentru infrastructurile critice;
- Managementul identităţii şi controlul accesului;
- Managementul şi monitorizarea infrastructurilor virtuale;
- Management, diagnostic şi monitorizare de infrastructuri Microsoft;
- Migrare şi consolidare de infrastructuri Microsoft (Active Directory, Exchange şi SharePoint);
- Securitatea rețelei și protecție a datelor, inclusiv firewall, acces securizat de la distanță / VPN SSL, securitate anti-spam/email.
Toate aceste implementări ale soluțiilor Quest™ pot fi asigurate de către specialiștii Q-East Software, pentru orice tip de proiect național sau internațional, indiferent de complexitatea sa.