Q-East Software și Gefen demarează un parteneriat pentru inovație în asigurări

Q-East Software, companie de software specializată în furnizarea de soluții de management și securitate a sistemelor informatice, a început un parteneriat cu Gefen, companie care a dezvoltat o platformă SaaS inovativă, prin care agenții și brokerii companiilor de asigurări își pot gestiona eficient resursele de marketing online și vânzări.

Soluția dezvoltată de Gefen îi ajută pe agenții și brokerii care operează în piața asigurărilor să-și monitorizeze printr-o platformă digitală centralizată interacțiunile cu clienții, creând astfel mult mai ușor relații de parteneriat valoroase.

Principalele caracteristici furnizate de platformă sunt: automatizarea de marketing, comunicarea digitală, monitorizarea performanței și interacțiunea cu clienții finali în timp real.

Prin intermediul platformei SaaS de la Gefen, agenții pot:

Crea ușor un website personalizat pentru afacerea lor care să integreze serviciile și produsele companiilor de asigurări cu care lucrează; Se pot conecta cu clienții în timp util, în momentele relevante și conveniente; Genera noi clienți și vinde servicii și produse de asigurare direct prin platforma digitală Lansa campanii automatizate și personalizate de comunicare pentru a elibera timp administrativ și pentru a aborda audiența potrivită; Să se concentreze pe creșterea afacerii, eliminând din activitățile administrative.

Companiile de asigurări care au în administrare agenți în teritoriu și parteneriate cu brokeri, pot de asemenea să folosească platforma SaaS de la Gefen pentru a crea, gestiona și distribui campanii automatizate de marketing, pentru a monitoriza conținutul campaniilor promovate de agenți și brokeri și pentru a vizualiza în timp real distribuția informațiilor. Companiile pot, de asemenea, asigura conformitatea cu noile standarde de protecție a datelor cu caracter personal (GDPR) și integra noua platformă cu resursele de marketing deținute.

Lansarea platformei Gefen Moments se va face oficial în România pe data de 27 Noiembrie în cadrul evenimentului "Insurance in the Digital World" Conference, organizat de Media XPRIMM.